anonn say :

As we grow up, we learn that even the one person that wasn't supposed to ever let us down, probably will. You'll have your heart broken and you'll break others' hearts. You'll fight with your best friend or maybe even fall in love with them, and you'll cry because time is flying by. So take too many pictures, laugh too much, forgive freely, and love like you've never been hurt. Life comes with no guarantees, no time outs, no second chances. you just have to live life to the fullest, tell someone what they mean to you and tell someone off, speak out, dance in the pouring rain, hold someone's hand, comfort a friend, fall asleep watching the sun come up, stay up late, be a flirt, and smile until your face hurts. Don't be afraid to take chances or fall in love and most of all, live in the moment because every second you spend angry or upset is a second of happiness you can never get back.



klik! klik! klik!

we are connceted!!

19 October 2009

terigat jer......

bila buat post semalam tu, tiba2 terigt jer cerita zaman purbakala ni blik.

memng tak leh lupa, bab ni memori untuk di kenang2...hehehe
bila sebut citer naik lori ni,aku terigt kisah ni
yg masa g umh atuk 2 ok la,bab naik tu xde org tgk,lagi pun kat kg
ni yang ni special amat2
ni kisah masa form4/5 dulu....budak2 kelas aku ni suka enjoy,aku ni ketua yg blh bwk bincg(wah2x, masuk lif tekan sendiri la nmpknye) tpi tu la hkikat...aku ni jenis masuk semua kepala,senng msuk gangz...so, nak d jdikan cerita ktrng bincang punya bincang(walhal habuk pun xda) menjelmalah kata sepakat.
so mcm yg tlh drncg, pgi2 kami semua da kumpul2, hehehe
ni mslh skit,bab yg ktrg nak g ni kat pantai,buat BBQ,mslh utama pengangkutan la,laki ok la xramai bdk kelaz aku 6 org jer.(gpun,blh racing ngn mtr jap) tapi yg perempuan nk kena piki byk, dr kbnrn fmly, smpai transport dorg...tapi aku ni baek hati,so sal kbnrn ni xde maslh bab fmly mmber semua kenal aku sape,so bila aku jmp mak bapak dorg,senang jer dpt plepasan...ni thriller sikit, bab pengangkutan yg aku pja n mira(leader program) dpt sedia kan adala sebuah.........jengz....jejengz2x.....huhu



tapi yg jenis pendek la sikit

tapi best gler naik bende ni g pantai...
tapi yg mslh nye
kami kena lalu bndr la..
bygkan kami semua dlm 20lbh duk kat blkg ni
laki + perempuan......
riuh lagi, malu lagi
semua org tgk
ye la, da nama pun masuk bndr
ni lagi best
odw tu ade polis peronda ngan kereta
pe lagi tunduk jadi si bongkok enam la kami ni
tak nak bagi polis nmpk
lagipun slh, sbb ramai sgt yg kat blkg ni, laen la 4-5 org
tapi dah tak kisah yang penting smpai kat destinasi
lagipun sbnrnya lori ni lori ayah bdk kelas aku
mmg dorng dh rancang nak join ktrng
so kami hnya byr duit myk je la...

sampai jer,pe lagi cari port, picnic la,
nak berjemur jgk
bagi kulit yg gelapz ni tanned sikit
ktrg bwk alat yg selangkap nye
kami tanak nasi, goreng2
n semesti bbQ la...

sewa chalet sebiji bagi memudhkan urusan
nak bilas bdn lepas mndi pntai
sempat sewa bola tampar
main 2-3 game, tapi mandi la yg lebih
blik agak lewat gak...dekat2 mgrib bru semua org smpai umh
tapi kami htr semua kat depan pintu
xnak bagi parents dorang marah


pe2 ni mmg kengn yg tak akn dlupakan
lagi bkn skali buat benda ni
dah berkali2
yg pasti tak puas2
n smpai sekrg, wlw dah tak sehaluan
ade yg kat U,kolej, PPU, tapi msih keep-in-touch
n plan nak buat benda ni masih ade lagi
bab lau jmp mmg bnda ni ktrng ckp,
dh rancang pun utk bt lagi,
cuma cari tarikh yg jer yg sesuai
sbb cuti ktrang semua tak sama.

pe2 pun, buat kawan2  4 Bestari n 5 Bestari
kenangan bersama kalian semua takkan d lupakan


(tak menyesal aku tukar kelas dlu,dulu aku bdk kelas 1, tapi bab msa 2 bangang ngn bdk kls 1, aku minta turun kls 2,mmg la semua org mrh,dr ckg.pngetua bab aku tkr kelas, tp sbnrnya fmly aku tak thu pun sal ni..hehe....korang pun kenal sape aku sbnrnya.k kwn slma2nya..looking 4ward for that day...again......)

No comments: